proces verbal al şedinţei de consiliu din 28.12.2011

28 December 2011

Copie

Proces verbal

 

  Încheiat azi :28.12.2011 la sediul  Primăriei  comunei  Tăureni, judeţul Mureş.

  Consiliul local al comunei  Tăureni  a fost  convocat  prin  Dispoziţia primarului nr.265/22.12.2011.La şedinţă  sunt prezenţi toţi  consilierii .La începutul şedinţei  secretarul  comunei  prezintă  procesul  verbal  al şedinţei  de consiliu  din  30.11.2011,  se supune  spre aprobare,se votează în unanimitate de voturi cu  9  voturi „pentru”.

  Preşedintele de şedinţă  dna David Gabriela  prezintă  ordinea de zi:

  1. Proiect de  hotărâre  privind stabilirea impozitelor şi taxelor locale pe anul 2012  în
COMUNA TAURENI

  2.Proiect de hotărâre privind  revocarea H.C.L. nr.27/29.09.2011cuprinzând  aprobarea atribuirii  suprafeţei  de 1000 m.p.  firmei  SC Licasir Trust  SRL

  3.Proiect de  hotărâre privind  completarea şi  modificarea H.C.L. nr.30/29.09.2011

   4. Proiect de hotărâre privind  alocarea sumei de 4000 lei în vederea organizării  „Pomul de Crăciun  2011  „ pentru  elevii  Scolii Generale din  comuna Tăureni

  5.Prezentarea Deciziei  nr.1338/16.11.2011 şi Raportul de audit nr. 1139/07.10.2011  emise  de Curtea de Conturi –Camera de Conturi  Mureş

  Se supune  la vot,se votează în unanimitate de voturi  cu 9 voturi “pentru” ordinea de zi.

  Se trece la primul pct.

Preşedintele de şedinţă  David Gabriela  citeşte în plenul  Consiliului local  proiectul  de hotărâre privind stabilirea  impozitelor  şi taxelor locale pe anul 2012 în comuna Tăureni,referatul  întocmit de primar şi consilierul  cu  atribuţii în domeniu  şi  anexa la proiectul de hotărâre.Se votează în unanimitate de voturi  ,  aşa cum  a fost  întocmit, se modifică doar la art.32  din  anexă  ,taxa de la 2 lei  la 5 lei, art.33 taxa se modifică  de la 200 lei la 400 lei ,art.37  taxa se modifică de la 25 lei /ha la 50 lei/ha , art.38 taxa se modifică de la 500 lei la 800 lei (pt.nunţi).Se supun  la vot  modificările  aduse la articolele  menţionate , se votează în unanimitate de voturi  cu 9 voturi “pentru” .

  Se trece la pct.2 de pe ordinea de zi:

  La acest pct. secretarul  comunei  Oltean Maria citeşte atât  Referatul  de susţinere întocmit de secretar cât şi proiectul de hotărâre , se votează  în unanimitate de voturi  cu 9 voturi “pentru”.

  Se trece la pct.3 de pe ordinea de zi:

  Preşedintele de şedinţă  David Gabriela  dă cuvântul secretarului  Oltean Maria  ce citeşte atât referatul  de susţinere  cât şi proiectul de hotărâre,  se votează în unanimitate de voturi  cu 9 voturi “pentru” proiectul  de hotărâre.

  La pct.4 preşedintele de şedinţă  dna David Gabriela  citeşte proiectul  de hotărâre  ,expunerea de motive şi referatul de specialitate  întocmit de consilierul  cu  atribuţii  buget- contabilitate , se supune la vot proiectul de hotărâre , se votează  în unanimitate  de voturi  cu  9  voturi “pentru”.

  La pct.5 preşedintele de şedinţă  dna David  Gabriela prezintă  Decizia nr.1338/16.11.2011 şi Raportul de audit  nr.1139/07.10.2011 emise de Curtea de Conturi –Camera de Conturi  Mureş ,  sunt evidenţiate  aspectele negative  constatate de corpul  de control.

  La finele şedinţei  viceprimarul  propune acordarea calificativului pentru  secretarul  comunei  Oltean Maria.Dl  Mureşan  Gheorghe propune calificativul “Foarte bine” , se supune la vot. Se votează în unanimitate de voturi cu 9 voturi “pentru”  acordarea acestui calificativ.

  Discuţiile i-au  sfârşit ,drept pentru care am încheiat prezentul process verbal.

  Ss indescifrabil