proces verbal sed.de consiliu din 29.09.2011

29 September 2011

COPIE

 

 

  Incheiat azi  29.09.2011 la sediul  Primăriei comunei  Tăureni.Consiliul local a fost  convocat prin Dispoziţia primarului nr.219/23.09.2011 în şedinţa  ordinară  de lucru.La şedinţă sunt prezenţi primarul,secretarul şi  8 consilieri,lipseşte dl Hanuschi  Vasile .La începutul şedinţei  secretarul  comunei  supune spre aprobare procesul verbal al şedinţei anterioare.Se supune la vot ,cu 8 voturi  „pentru „ se votează  procesul verbal.

  Preşedintele de şedinţă  prezintă ordinea de zi:

  1. Proiect de  hotărâre  privind  aprobarea  P.U.Z. „introducere în intravilanul localităţii suprafeţei de 5100 m.p. şi stabilire zonă  funcţională  staţie de epurare ape uzate”

  2. Proiect de hotărâre  privind aprobarea  prelungirii contractului de închiriere  încheiat între Consiliul local  Tăureni (locator) şi  Babă  Ioan (locatar)

  3. Proiect de hotărâre  privind aprobarea  prelungirii contractului de închiriere  încheiat între Consiliul local  Tăureni (locator) şi  Florea  Ioan (locatar)

  4.Proiect de  hotărâre privind aprobarea  atribuirii  unei  suprafaţe de teren  ,aparţinând domeniului public al  comunei ,firmei  SC LICASIR SRL

  5.Proiect de hotărâre privind  aprobarea rectificării bugetului local pe anul 2011

 6.Proiect de hotărâre  privind aprobarea  dirigintelui  de şantier  pentru proiectul  integrat “Prima înfiinţare reţea apă  uzată,prima înfiinţare  reţea de apă  potabilă ,prima înfiinţare Grădiniţă  cu program prelungit,modernizare Cămin Cultural şi modernizare străzi  secundare “

Dl primar şi secretarul comunei  propun  includerea pe ordinea de zi  a încă a unui punct :

  7.Proiect de hotărâre  privind trecerea a unor imobile din domeniul privat în domeniul public al comunei . 

Se supune  la vot ordinea de zi ,se votează în unanimitate de voturi  cu 8 voturi „pentru” inclusiv pct.7 de pe ordinea de zi.

  Se treece la pct.1.

  Preşedintele de şedinţă  Rusu  Dorina dă  cuvântul  dlui primar  care prezintă  referatul întocmit de primar şi secretar  înregistrat sub nr.1831/22.08.2011 şi proiectul de hotărâre  , fiind afişată  documentaţia şi la Avizierul  Primăriei  conform  Legii nr. 52/2003 privind  transparenţa  decizională  în administraţia publică  ,spune că  s-au  făcut eforturi  in partea administraţiei  publice locale şi au fost  achitate taxe şi tarife pentru  obţinerea tuturor  avizelor necesare , se supune la vot ,se votează  în unanimitate de voturi  cu 8 voturi „pentru” .

  La  pct.2. –dl primar citeşte Referatul de specialitate înregistrat sub nr. 1801/16.08.2011, proiectul de  hotărâre  şi cererea  dlui Babă Ioan , se supune  la vot,se votează  în unanimitate de voturi  cu 8 voturi „pentru” – pe o perioadă de 2 ani.

  La pct.3 –dl primar citeşte Referatul  de specialitate înregistrat  sub nr. 1796/12.08.2011  , proiectul de hotărâre împreună  cu  cererea  dlui  Florea Ioan  , se supune la vot,se votează în unanimitate de voturi  cu 8 voturi „pentru” –pe  o perioadă  de 2 ani.

  La pct.4. –dl primar  iniţiatorul  proiectului de hotărâre  citeşte  cererea firmei SC LICASIR TRUST SRL,proiectul de hotărâre  ,Referatul de specialitate înregistrat  sub nr.2036/22.09.2011.Terenul fiind  necesar  pt.organizare de şantier.Se supune la vot proiectul de hotărâre ,se votează în unanimitate de voturi  cu 8 voturi „pentru”.

  La pct.5  dl primar prezintă un referat  întocmit de dânsul  şi  cons.cu atribuţii buget- contabilitate ,proiectul de hotărâre ,arată că la redistribuire s-a alocat Primăriei suma de  8000 lei şi că este necesar efectuarea  unor transferuri  de la un capitol bugetar la celălalt.Se supune  la vot ,se votează  în unanimitate de voturi  cu 8 voturi „pentru” proiectul de hotărâre.

  La pct.6 dl primar  prezintă un referat întocmit  de dânsul  şi  consilierul  cu  atribuţii  buget  contabilitate înregistrat  sub nr. 2035/22.09.2011, proiectul de hotărâre.In referat se arată  obligativitatea angajării  unui  diriginte de şantier  pentru urmărirea executării  lucrărilor la proiectul integrat,a fost  încheiat deja un Contract  pt.angajarea  unui diriginte de şantier cu  firma SC PROINGSERV SRL cu  sediul în  Sovata.se supune la  vot proiectul de hotărâre,se votează  în unanimitate de voturi  cu 8  voturi „pentru „.

  La ultimul pct.de pe ordinea de zi ,oct.7 dl primar  citeşte referatul  înregistrat  sub nr. 2080/29.09.2011, proiectul  de hotărâre, atât dl primar cât şi  secretarul  comunei  arată  modalităţile de trecere a unor imobile din  domeniul  privat în domeniul public în  conformitate cu dispoziţiile  Legii nr. 213/1998 şi necesitatea trecerii  celor 2 imobile din  proiectul de hotărâre iniţiat  de primar .Se supune la vot,se votează în unanimitate de voturi cu 8 voturi „pentru „ proiectul de hotărâre.

  In încheiere dl primar citeşte circulara  emisă  de Inspectoratul  Jud.de Poliţie  Mureş  nr.199664/8.09.2011.

  Drept pentru care am încheiat procesul verbal.

  Ss indescifrabil