proces verbal sed.de consiliu din 29.09.2011
29 September 2011
COPIE
Incheiat azi 29.09.2011 la sediul Primăriei comunei Tăureni.Consiliul local a fost convocat prin Dispoziţia primarului nr.219/23.09.2011 în şedinţa ordinară de lucru.La şedinţă sunt prezenţi primarul,secretarul şi 8 consilieri,lipseşte dl Hanuschi Vasile .La începutul şedinţei secretarul comunei supune spre aprobare procesul verbal al şedinţei anterioare.Se supune la vot ,cu 8 voturi „pentru „ se votează procesul verbal.
Preşedintele de şedinţă prezintă ordinea de zi:
1. Proiect de hotărâre privind aprobarea P.U.Z. „introducere în intravilanul localităţii suprafeţei de 5100 m.p. şi stabilire zonă funcţională staţie de epurare ape uzate”
2. Proiect de hotărâre privind aprobarea prelungirii contractului de închiriere încheiat între Consiliul local Tăureni (locator) şi Babă Ioan (locatar)
3. Proiect de hotărâre privind aprobarea prelungirii contractului de închiriere încheiat între Consiliul local Tăureni (locator) şi Florea Ioan (locatar)
4.Proiect de hotărâre privind aprobarea atribuirii unei suprafaţe de teren ,aparţinând domeniului public al comunei ,firmei SC LICASIR SRL
5.Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului local pe anul 2011
6.Proiect de hotărâre privind aprobarea dirigintelui de şantier pentru proiectul integrat “Prima înfiinţare reţea apă uzată,prima înfiinţare reţea de apă potabilă ,prima înfiinţare Grădiniţă cu program prelungit,modernizare Cămin Cultural şi modernizare străzi secundare “
Dl primar şi secretarul comunei propun includerea pe ordinea de zi a încă a unui punct :
7.Proiect de hotărâre privind trecerea a unor imobile din domeniul privat în domeniul public al comunei .
Se supune la vot ordinea de zi ,se votează în unanimitate de voturi cu 8 voturi „pentru” inclusiv pct.7 de pe ordinea de zi.
Se treece la pct.1.
Preşedintele de şedinţă Rusu Dorina dă cuvântul dlui primar care prezintă referatul întocmit de primar şi secretar înregistrat sub nr.1831/22.08.2011 şi proiectul de hotărâre , fiind afişată documentaţia şi la Avizierul Primăriei conform Legii nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică ,spune că s-au făcut eforturi in partea administraţiei publice locale şi au fost achitate taxe şi tarife pentru obţinerea tuturor avizelor necesare , se supune la vot ,se votează în unanimitate de voturi cu 8 voturi „pentru” .
La pct.2. –dl primar citeşte Referatul de specialitate înregistrat sub nr. 1801/16.08.2011, proiectul de hotărâre şi cererea dlui Babă Ioan , se supune la vot,se votează în unanimitate de voturi cu 8 voturi „pentru” – pe o perioadă de 2 ani.
La pct.3 –dl primar citeşte Referatul de specialitate înregistrat sub nr. 1796/12.08.2011 , proiectul de hotărâre împreună cu cererea dlui Florea Ioan , se supune la vot,se votează în unanimitate de voturi cu 8 voturi „pentru” –pe o perioadă de 2 ani.
La pct.4. –dl primar iniţiatorul proiectului de hotărâre citeşte cererea firmei SC LICASIR TRUST SRL,proiectul de hotărâre ,Referatul de specialitate înregistrat sub nr.2036/22.09.2011.Terenul fiind necesar pt.organizare de şantier.Se supune la vot proiectul de hotărâre ,se votează în unanimitate de voturi cu 8 voturi „pentru”.
La pct.5 dl primar prezintă un referat întocmit de dânsul şi cons.cu atribuţii buget- contabilitate ,proiectul de hotărâre ,arată că la redistribuire s-a alocat Primăriei suma de 8000 lei şi că este necesar efectuarea unor transferuri de la un capitol bugetar la celălalt.Se supune la vot ,se votează în unanimitate de voturi cu 8 voturi „pentru” proiectul de hotărâre.
La pct.6 dl primar prezintă un referat întocmit de dânsul şi consilierul cu atribuţii buget contabilitate înregistrat sub nr. 2035/22.09.2011, proiectul de hotărâre.In referat se arată obligativitatea angajării unui diriginte de şantier pentru urmărirea executării lucrărilor la proiectul integrat,a fost încheiat deja un Contract pt.angajarea unui diriginte de şantier cu firma SC PROINGSERV SRL cu sediul în Sovata.se supune la vot proiectul de hotărâre,se votează în unanimitate de voturi cu 8 voturi „pentru „.
La ultimul pct.de pe ordinea de zi ,oct.7 dl primar citeşte referatul înregistrat sub nr. 2080/29.09.2011, proiectul de hotărâre, atât dl primar cât şi secretarul comunei arată modalităţile de trecere a unor imobile din domeniul privat în domeniul public în conformitate cu dispoziţiile Legii nr. 213/1998 şi necesitatea trecerii celor 2 imobile din proiectul de hotărâre iniţiat de primar .Se supune la vot,se votează în unanimitate de voturi cu 8 voturi „pentru „ proiectul de hotărâre.
In încheiere dl primar citeşte circulara emisă de Inspectoratul Jud.de Poliţie Mureş nr.199664/8.09.2011.
Drept pentru care am încheiat procesul verbal.
Ss indescifrabil